می خواهم بنویسم...

اولین باری که من دست به وبلاگنویسی زدم تابستان سال 84 تقریبا 6 سال پیش بود اونهم با موضوعی ورزشی رفته رفته تو وبلاگ نویسی خیلی پخته شدم به خصوص اینکه سرور میزبان وبلاگ هم بلاگفا بود دیگه به قول معروف به همه فوت و فن کار آشنا بودم تمام این 6 سال به غیر از یکسال آخر که وبلاگی به همین نام در بلاگفا داشتم که مسدود شد تماما مطالب وبلاگ هایم پشت یک ایدئولوژی خاص بود وبلاگی که مخاطب با من نویسنده آشنایی نداشت و تنها باید اخبار و مطالب رو دنبال می کرد همه اینها به یک طرف..تو زندگی همیشه دلیلی هست که آدم برگرده و بنویسه حالا چه دلیلی کاری ندارم راستیتش من از وبلاگنویسی لذت می برم یکسال بود خودم را محروم کرده بودم دوست دارم با جامعه ایرانی بیشتر در تماس باشم حالا دوست دارم مخاطب من، من رو به طور کامل بشناسه شهریار فارغ التحصیل رشته حقوق و کسی که مدتی است ایران را ترک کرده است می خواهم به خودم قول بدم دیگه نوشتن را ترک نکنم..همیشه می نویسم..دیگه نوشتن را ترک نمی کنم... 

 

پشت خط مقدم: 

1-وبلاگ قبلی من با همین نام محکوم نامه بعد از یکسال در سرور بلاگفا نخست توسط مخابرات محترم فیلتر و سپس توسط خود سایت بلاگفا مسدود شد بعد یکسال دیدم فیلترینگ باقی ولی مسدودیت وبلاگ توسط خود سرور محترم بلاگفا برطرف شده است مطالبی را که نوشتم تنها دیدگاه های رسمی من و شعرهایم با رعایت خط قرمزها بود هنوز علت فیلتر شدن و مسدود شدن وبلاگم را نمی دانم! 

2-دلیل اینکه سرور بلاگ اسکای را بعد 6 سال وبلاگ نویسی در بلاگفا انتخاب می کنم این است که متاسفانه دیگه به سایت بلاگفا اعتماد ندارم و همچنین دوست دارم سایت بلاگ اسکای را هم امتحان کنم امیدوارم این وبلاگ هم خدایی نکرده به سرنوشت فیلترینگ و مسدودی مواجه نشود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد